lördag, april 17, 2010

Lisa på besök

Igår kom Lisa till Stockholm och hälsade på. Jätteroligt! Agnes fick ledigt från dagis och så spenderade vi dagen med Lisa, Åse, Ella, Maja och Noah. Vi bev bjudna på god lunch + fika och barnen hade väldans roligt när väl Agnes tinat upp. Hon sov i bilen.. Sedan åkte vi hem hit och åt middag, Lisa stannade här över natten och for till stan imorse för att umgås med andra vänner. Hon fyller år idag och jag kom nyss på att jag glömde ställa fram födelsedagståget när vi åt frukost som jag hade tänkt, typiskt..

2 kommentarer:

Lisa sa...

TACK snälla för allt! Så mysigt att ses. Emma är dock lite avis och vill också hälsa på Agnes. Kanske till sommaren? Vilket fint halsband Agnes har gjort! :) Kram Lisa

Gunilla sa...

Hmm, jag skrev en kommentar som försvann.

Ja, Agnes är duktigare än jag trodde.. Hon kan trä på pärlorna själv, det är bara de genomskinliga som är lite knepiga. Gustafs bok har blivit en favvo, han har läst den hur många gånger som helst. ;-) TACK! Ja, vi måste se till att ses hela familjerna snart. Kram