onsdag, april 14, 2010

Ärenden

Idag har jag varit i Nynäs och uträttat lite ärenden. Först var vi på bvc, Gustaf väger nu 6020 gram och är 62 cm lång. Efter det letade jag vårjacka, bokade tid med en persienngubbe och bokade tid på bilverkstan. En smarrig lunch hanns med också.

När jag svängde in på parkeringen hemma märkte jag genast att det var något som inte stämde. Det var pappa som hade kikat förbi och krattat nedre delen av grusgången för att lämna ett avtryck efter sig.. :-) Det blev fint, nu måste jag ta resten, det är bara ett problem, jag kan inte kratta grusgångar!!! Blir galen varje gång jag försöker.

Nu ska jag sticka iväg till dagis och hämta lilltjejen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken tur att jag är krattexpert! Imorgon får du leka med alla barnen, så krattar jag, under tiden får Lisa och Tanja(hoppas) dricka latte och äta delicato. /Å

Gunilla sa...

Nästa gång du kommer hit ska du minsann få visa vad du går för! ;) & lära mig hur man gör..