torsdag, augusti 07, 2008

Jädrans otur

Idag fyller Agnes 8 månader och vi skulle till bvc för vägning och mätning, jag skriver skulle för vi kom aldrig iväg. Efter att att stuvat in en trött gnällig unge i billen så skulle jag backa ut, men kom ingen vart. Tillslut fattar jag att handbromsen har fastnat, jag ringde både Erik och pappa och fick tips på vad jag skulle göra, men lyckades inte. Det var bara att ringa bvc och avboka med så kort varsel.

Det som gjorde det hela extra tråkigt var att mamma skulle göra oss sällskap. Hon hade tagit bussen till Ösmo och satt där och väntade. Vi skulle ha lunchat, kikat i affärer och handlat mat. Nu fick hon handla i Ösmo och ta bussen hem igen.

Vi fick ny tid på bvc nästa tisdag, hoppas det går bättre då.

Dagen till ära så har jag lagt in massor av Agnesbilder i albumet.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej G!

Tiden går fort.Grattis Agnes.


vh:jenny känner Tina.