tisdag, augusti 26, 2008

City

Igår var vi i city, Stockholm city. Det är inte ofta vi är det nuförtiden så Agnes var helt slut efteråt av alla nya intryck.
Först gick jag på en intervju. Jag har börjat med det lite smått men är nog ute i lite god tid efterssom planen är att jag ska börja arbeta efter årsskiftet. Under tiden var Agnes ute på promenad med sin pappa.
Efter det träffade vi Tanja för en snabb fika, hon tog sig tid med oss trots att hon hade mycket att göra på jobbet, det uppskattar vi.
Vi hann även med att köpa en ny färgglad sminkväska till mig på Åhléns innan vi mötte upp den hårt arbetande pappan och åkte hem igen.

3 kommentarer:

Miss Agda sa...

Lycka till med jobbsökandet! Det kommer att gå jättebra för dig!!

Gunilla sa...

Tack! Jag har inte satt igång ordentligt, men det kommer säkert att gå bra. Hur trivs du på nya jobbet?

Miss Agda sa...

Hallå där! Jag trivs superbra på det nya jobbet! TD var hemskt......