tisdag, augusti 26, 2008

Bröllopsfest

I lördags hade vi äran att gå på Oscar och Sandras bröllopsfest. De gifte sig i stadshuset med de närmast anhöriga och på kvällen hade de ordnat fest i sin trädgård för oss övriga som ville vara med och fira. Bröllopsfester är alltid trevliga enligt mig, så även den här. Deras nybyggda hus var kanonfint, maten var super, härliga människor och så vidare. Dessutom träffade jag en hel del gamla kompisar jag inte har sett på väldigt länge och så mycket vin har jag inte druckit på de senaste 18 månaderna.. Vi var med och partajade till halv tre nånting innan vi gav upp och åkte till mammas och pappas lägenhet i Sköndal och stupade i säng.
Agnes var med mamma och pappa på Muskö och även det gick jättebra. Hon satt och gungade och var glad när jag kom och hämtade henne i söndags.

Inga kommentarer: