onsdag, februari 24, 2010

Hemma

Både gårdagens och dagens planer blev inställda och vi har varit hemma istället. Det gör inget för vi har inte varit det så ofta och dagarna går så rasande snabbt när man ska lämna och hämta på dagis.

Igår var inte Gustaf alls sig lik. Han bara skrek och skrek hela dagen och kvällen och sov knappt nånting. Det kanske blev totalt en timmes sömn fördelat på många tillfällen mellan kl 7 och 22. Jag trodde jag skulle få ett nervsammanbrott, särskilt ett tag när Agnes verkade göra allt för att vara värre än Gustaf..

Idag är allt som vanligt igen. Han tog en rejäl tupplur efter dagislämningen och ligger nu helt nöjd på en filt på golvet och pruttar.

3 kommentarer:

Lisa sa...

Hej Gunilla,
Tack för det fina kortet på Gustaf. Han är en riktig sötnos! :)
Skönt att hör att ni mår bra. Här är vi inne på vårt 13 dygn med all sjukdom man kan tänka sig. Nu är det jag kvar som ska bli frisk men fick bihåleinflammation som diagnos idag så tyvärr dröjer det nog några dagar till innan jag kan gå ut och hoppa i snön med Emma.Väntar på svar från Maria om vilka helger hon kan.... sen ska jag boka lite tågbiljetter... Kram Lisa

Gunilla sa...

Tack! :)

Trist att ni är sjuka, det är mycket sånt nu. Hoppas du kryar på dig snabbt!

Hoppas du hittar en helg som passar alla! Det blir mer och mer inbokat i vår nu..

Hälsa familjen! Kram

Gunilla sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.