tisdag, december 29, 2009

Shopping igår och hemmafix idag

Igår var vi in till söder och shoppade, åt lunch, promenerade och shoppade lite till... Kul att göra något annat än det vanliga, men det var trist väder som sjutton. Jag och Agnes fick några plagg var från mellandagsrean och Erik köpte kläder och stereo, inget av det på rean...

På vägen hem stannade vi till i Sköndal och hämtade vaggan/korgen, så nu har bebisen någonstans att sova om den behagar att titta ut. Just nu är den i och för sig upptagen av dockan Maja..

Idag har vi varit hemma och fått massor av småfix gjort, sånt som har en förmåga att inte vilja bli av. Skönt!

Nu har jag precis receptsurfat inför nyår och fått lite inspiration.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vill önska gott nytt år och hoppas att bebisen kommer snart! Förstår att det måste vara jobbigt nu. Jag som har flera månader kvar tycker att jag är stor, tjock, konstant andfådd och håller på att halka och trilla överallt bara för att jag inte får det :) Lycka till! Hälsningar Caroline

Gunilla sa...

Tack! Senast jag såg dig upplevde jag dig verkligen inte som stor och tjock.. :) Men jag förstår känslan. God fortsättning på det nya året!

Unknown sa...

Vad blev det for stereo?

Gunilla sa...

Jadu, den heter tydligen "audio pro stereo zero".