onsdag, juni 04, 2008

En dag i Nynäshamn

Idag har vi "gjort Nynäs". Vi började med att leta upp bvc och gå på 6-månaderskontroll. Agnes visade upp sitt bästa humör och charmade både sköterskan och läkaren.
När vi väl var klara där fick hon äta lite och så somnade hon, jag passade såklart på att gå i några affärer. Efter det gick jag till konditoriet för att äta lunch, suckade lite när lilla fröken fick för sig att vakna precis när jag hade beställt. Otroligt nog så gick det ändå hur bra som helst, vi satt där på uteserveringen och jag kunde både mumsa i mig sallad och kaffe med chokladboll medans Agnes glatt satt i sin vagn och tittade på folk och studerade sina leksaker. Det kändes så bra och jag var så stolt över min lilla tjej.
Bilresan hem var däremot inte lika rolig, Agnes skrek som en galning hela vägen, tur att det inte är så långt. Dessutom var det en älgko som skuttade ut framför bilen, jag såg henne på håll och hade ingen bakom mig så det gick ju bra det med.



Inga kommentarer: