torsdag, juni 30, 2011

Ljuvliga sommarkvällar

Vilken värme vi har haft den här veckan! Tyvärr jobbar jag dagtid, så det gäller att ta tillvara på de härliga sommarkvällarna. Jag läste att det tydligen ska bli sämre imorgon igen och vara så ett tag.

Igår var vi och tittade på en bil (ersättare till punton). På vägen hem stannade vi och åt på Jimmys i Hammarby Sjöstad. Så mysigt och gott! Det blev även en miniprommis längs vattnet.

I förrgår var Louise, Micke och barnen över på middag. Erik grillade burgare med goda tillbehör. Lite senare anslöt sig ytterligare en granne. Trevligt, trevligt!

I måndags oljade vi verandan. Det kanske inte är så mysigt, men det var ganska kul ändå och det blev bra!

Det knepiga är att komma i säng i tid och jag försover mig som sagt lite då och då, men idag kom jag upp och nu är jag på väg till gymet.

Inga kommentarer: