fredag, juni 10, 2011

Fläckig

Igår insåg jag att jag var tvungen att göra något åt mina extreeemt vita ben. Det kan ju vara trevligt att kunna ha kjol eller klänning nu i sommarvärmen. Så jag kilade ner och köpte en tub brun-utan-sol på lunchen. Då jag bara använt det en gång tidigare med riktigt dåligt resultat så var jag väldigt noggrann igårkväll. Tvättade benen ordentligt och ansträngde mig för att det skulle bli jämnt och fint. Mm, eller hur, jag lyckades sådär kan man säga. Fick en chock imorse när jag fick syn på benen. De fick en ganska fin brun färg men är fläckvis lika vita som innan. Det ser helt galet ut, jag kunde inte ens ta mina skor med öppen tå idag. Fläckiga ben känns definitivt inte bättre än likbleka.

Idag kom jag i alla fall upp i tid till träningen och ikväll är det fredagsmys!

Inga kommentarer: