fredag, maj 13, 2011

Helg igen

Jag var så rackarns trött ikväll och somnade sittande när jag läste godnattsagan för Agnes. Erik lyckades tillslut få liv i mig och för att piggna till lite slängde jag ihop en supergod fruktsallad som jag nyss mumsat i mig. Mmmmm.

Dagens middag var också väldigt lyckad. Erik och barnen grillade kyckling och bacon som vi sedan gjorde ceasarsallad av. Fräscht och gott.

Idag när jag gick från jobbet till centralen för att åka hemåt så kom allt de där regnet som det pratats om hela veckan. Det är ingen överdrift att säga att jag var fullkomligt dyngsur. Håret hängde i stripor och jag blev blöt rakt genom jacka, jeans och skor. Så snygg jag kände mig när jag satt på tåget sen.

Annars så har jag lyckats träna två gånger den här veckan, ätit finlunch med Linda, shoppat jeans och skor och planterat blommor.

Idag var dagis stängt så Erik och barnen åkte till Muskö och hälsade på mamma och pappa. Agnes fick en cykel som hon stolt visade mig när jag kom hem. Det kommer nog att krävas en del övning innan hon kan cykla på den.

Lillebror vill också cykla!



Gustafs tricks som han ofta gör..

Inga kommentarer: