torsdag, oktober 07, 2010

Träning

Det har ju inte gått så bra med min träning. Gustaf trivs bra på barnpassningen till en början, sen fattar han plötsligt att jag inte är där och då blir han otrösligt ledsen. Första gången hann jag nästan köra ett helt pass, andra gången blev det ett halvt och tredje gången fick jag vara med på uppvärmningen. Jag försökte lämna in båda barnen en gång men då kom jag inte ens in i spinningsalen..

Nu har jag tänkt om och bestämt mig för att ge upp det där med pass för ett tag. Just nu sover Gustaf som en stock från kl 9 och 1,5-2 timmar framåt. Så jag åker och tränar direkt efter dagislämningen och lämnar in en sovande Gustaf i barnpassningen. Då får jag hålla tillgodo med gymmet, men det är ju bättre än inget. Nu har jag fått träna två dagar i rad! Tjoho, tjoho som Mamma Mu skulle sagt.

1 kommentar:

Jane sa...

Jag känner till det där. Ibland är det nästa oöverstigligt att få till det där med träningen när man har barn! Min träning har legat nere en månad nu, det blir väldigt stötvis känns det som. Ibland 3-4 ggr i veckan två tre veckor i rad och sen är man inte där på en månad..jag har försökt träna hemma men det är lite svårt att få ro till det ;) lycka till!