onsdag, september 29, 2010

Glest mellan gångerna

Trots att jag vill blogga ofta så blir det inte så längre.. Vad har hänt sen senast? Lite allt möjligt faktiskt.

I helgen var Oskar och Mikaela här och hälsade på. Agnes är som jag skrivit tidigare otroligt förtjust i Mikaela, det sa klick på en gång.. ;-) Igår sa hon "Mikaela säger inte ost, hon säger ust", så sant, så sant.

I söndags åkte jag och Agnes till Nynäs och gick på bio. Det var första gången för henne, väldigt spännande! När vi kom hem upptäckte jag att hon hade hög feber och på natten blev även Gustaf dålig.

Vi hade sjukstuga måndag och tisdag, men nu mår de mycket bättre. Idag var Agnes på dagis och jag och Gustaf var och shoppade. Det blev bland annat en klänning till helgens bröllop och mössor till övriga familjemedlemmar.

Igårkväll var jag ute och åt med jobbet, roligt att träffa alla och bli lite uppdaterad. Jag kommer inte ihåg vad restaurangen hette, men det var jättegod mat! ;-)

Inga kommentarer: