fredag, november 21, 2008

TGIF

Så himla skönt med fredag! Kul att ha en härlig helg framför sig.

I förmiddags lämnade jag snorfia hos mamma ett par timmar och åkte till Farsta och ägnade mig åt effektiv shopping. Det gick bra, fick ihop några presenter, ett baslinne till mig själv och var även en sväng på systemet.

Nu har jag fredagsfika, en kopp the och två rutor mörk choklad. Agnes sover, men kommer nog att vakna vilken sekund som helst.
Ikväll är det vanligt fredagsmys med god mat som gäller. Dessutom ringde jag nyligen min älskade man och bad honom köpa lite godis... Jag är verkligen en godisråtta.

När han kommer hem så ska jag försöka hinna måla en stol innan fredagsmyset börjar. Det är helt otroligt, men jag satte faktiskt igång med det projektet igen igår.

Trevlig helg!

Inga kommentarer: