söndag, oktober 07, 2007

Tyresta

Nu har Erik varit hemma och vänt. Just nu är han på arlanda och väntar på flyget som ska ta honom till Paris och efter ett par timmar på flygplatsen där så flyger han vidare till Sydafrika. Jag kämpade som sjutton för att vara vaken inatt när han kom, sen kunde jag knappt somna istället.

Idag har vi promenerat i Tyresta nationalpark, vi gick i min takt så man kan väl säga att vi snarare hasade oss fram i 5 km, men det var skönt. Det är härligt med höst. Vi tog en fika där innan vi åkte vidare. Det gjorde även "Pedda P" med familj, värsta kändisspaningen..

Idag är det exakt 2 månader kvar till bebisens beräknade födelsedag!


8 kommentarer:

Unknown sa...

Vem e Pedda P?

Anonym sa...

Slå mig gärna en signal om du känner dig ensam, jag är van att vara gräsänka.Mange har en vecka kvar i Chicago, kommer på lördag! Hans verkar ha fullt upp dygnets alla timmar, är det inte nätverkande så är det party :)En massa presenter har han också hunnit med att köpa säger han.. ;)

tror faktiskt du får vänta på bebben..min kusin är en vecka över tiden nu och det är sällan de kommer på utsatt datum! För övrigt tror vi det är en tjej...:)

Må gått!

Gunilla sa...

Oskar, Pedda P var med i Just D..

Gunilla sa...

Hej Jane!
Presenter, det är alltid trevligt! Det måste vara tråkigt att vara ensam så länge, ni som har Sebbe också. Håller Magnus sig hemma ett tag nu efter Chicago eller ska han iväg igen?

Jo, jag har hört att 7 av 10 förtagångsföderskor går över tiden, så jag räknar med det, men hoppas h*n kommer i tid. Jag frågade min bm lite idag om hur länge jag måste gå över för att bli igångsatt. Hon kollade på sin snurra och sa att det senast blir 21/12, skönt att veta att det iallafall bli före julafton!

Anonym sa...

Han håller sig hemma sedan som det ser ut nu! Nästa gång vi ska vi väg åker vi gemensamt och det blir över nyår och hälsar på Linn och Kevin i London!

Tycker det är i senaste laget med den 21.. kom i håg jag sattes igång på torsdagen och födde inte förrän natten till lördagen...det går inte så fort! I falla fall om ni vill ha bebbe innan julafton!

Anonym sa...

ps. tom jag visste vem Pedda P var..;) Men Ossi du är nog för ung för att känna till honom..:)

Anonym sa...

Halloj, hinner inte kika in här så ofta men du är flitig ser jag.
Mest sur för att du har varit på kändisspaning i Tyresta utan att säga till mig. Vi kunde ju fikat iaf. Ha det bra. Kram Maria

Gunilla sa...

Ber om ursäkt Maria! Nästa gång ska jag höra av mig..