fredag, oktober 12, 2007

Shopping!

Ikväll har jag och Åse varit och shoppat på Barkaby outlet. Det var riktigt roligt och jag skulle egentligen ha kunnat shoppa tio gånger mer än jag gjorde, men jag lyckades hejda mig lite. Jag har köpt så lite kläder de senaste halvåret så jag verkar ha ett väldigt shoppingbehov.. Det är dessutom otrolig skillnad på priserna där mot i vanliga butiker. På PoP fick jag ihop tre små plagg till bebisen och en amningströja till mig själv och till Erik blev det en t-shirt från Bumerang, allt för knappt några pengar alls. Det var nog tur att tiden flög iväg annars hade det nog blivit desto mer.

Vi kontsaterade även att det var mysigt att ses bara vi, utan familjer, det händer inte så ofta nuförtiden. Däremot var det tråkigt att Tanja fick förhinder, men det kommer ju fler tillfällen, jag vill absolut dit igen!

Nu måste jag gå och sova.


Inga kommentarer: