måndag, januari 23, 2012

Måndag

Nu har jag nattat barnen, röjt i tvättstugan och städat köket, skönt! Har precis satt mig i soffan och ska prata lite med maken som varit ute och skottat snö.

Härligt med all snö även om vardagen blir lite meckigare. "Imorgon vill jag ta med min hjälm och min stjärtlapp till dagis!!" var det en liten tjej som hojtade när jag kom hem ikväll. <3


Jag har funderat på om det är lönt att skriva dessa korta inlägg eller om det bara är roligt att läsa när jag skriver lite längre och har med bilder också. Det är väl ingen idé att fråga vad ni tycker med tanke på hur ofta ni svarar i kommentarsfältet? ;-)


5 kommentarer:

Philip sa...

Är ju roligt att se lite vad som händer i vardagen för våra "grannar". Så jag tycker det är roligt att även läsa de lite kortare inläggen, även om inlägg med bilder är mycket roligare :)

Monica sa...

Jag gillar både långa och korta :-D

Gunilla sa...

Kul att ni kommenterar, det uppskattas!

M, vi måste hitta ett nytt datum, jag återkommer!

P, Vi går otåligt och väntar på en inbjudan för att få komma och titta på våra "grannars" nya fina hus. ;)

Philip sa...

Trodde Solveig redan hade gjort det, men boka något datum med henne tror vi inte skall göra något direkt de helgerna som kommer.

Gunilla sa...

Vi ska boka nåt. :)