onsdag, oktober 12, 2011

Bra eftermiddag

Varje dag efter dagis brukar det vara mer eller mindre kaos här hemma. Det är alltid någon av ungarna som är trött och då blir det bråk. Idag var inte en sån dag, idag hade vi en väldigt bra eftermiddag.

Jag fick maten klar snabbt och efter det lekte de jättebra. Gustaf gjorde illa örat ordentligt och blev förfärligt ledsen. När jag skulle ta upp och trösta honom vända han sig bort från mig och gick till Agnes och blev omkramad istället. En väldigt mallig Agnes kan jag tillägga "Gustaf ville vara med mig, inte med dig mamma"... Han blev kramad och pussad tills han tyckte det var nog. :)

När jag shoppade vantar och fleecedress häromdagen så slank det ner ett par guldballerinas till A också. Stor lycka! De skulle helst vara på när hon sov, men jag lyckades förhandla så nu stårde på sängbordet.
Storasyster tröstar ledsen lillebror.

Puss på onda örat.

Inga kommentarer: