fredag, april 15, 2011

T.G.I.F

Äntligen fredag! Den här dagen började dåligt, med försovning, skruttbil och en ickefungerande parkeringsautomat. Hann till träningen i alla fall även om jag var någon minut sen och alldeles uppe i varv. Trots morgonträning så kände jag mig seg i huvudet och ofokuserad på jobbet, särskilt efter lunch. Det är inte ovanligt att jag blir så efter att det har varit intensivt på jobbet. Därför gick jag lite tidigare och köpte några somriga plagg till mig själv. Då blev jag genast piggare.. Ännu bättre blev det av att komma hem och se att Erik grillade på nya grillen och barnen sprang runt och härjade. Solen var fortfarande framme och snö och tjocka overaller är ett minne blott. Det bjöds på grillad entrecote i bit, halloumi och färsk sparris. Till det severades en sallad och sås. Inte helt fel kan jag tala om. Jag hoppas vi får en solig dag imorgon!

Inga kommentarer: