onsdag, november 18, 2009

Onsdagskväll

Det här har varit en bra kväll. Jag har inte alls varit så trött faktiskt.

Jag och Agnes bakade korintkakor direkt efter middagen. En förberedelse inför stundande adventstider, de kakorna kan jag inte vara utan. Det är väldigt roligt men intensivt att baka med lilltjejen som hjälpreda. Det blir otroligt kladdigt och så fort man vänder sig om för att hämta något så kan vad som helst hända..

Efter röjningen av köket har jag bland annat gjort diverse förberedeser inför helgens 30-årsfest jag ska på. Det jag saknar men tyvärr förmodligen inte kommer hinna fixa är en snygg sjal alternativt en finare kofta eller vad man nu ska ha över axlarna.

Nu har jag precis gått igenom recept och skrivit en inköpslista till helgen. Skönt att ha det avklarat.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Vilken söt kappa! Ser ut som stora damen!

Vi ses på lördag!

Gunilla sa...

Kul, då ses vi på lördag!