tisdag, maj 26, 2009

Skön helg

Jag jobbade i fredags, till skillnad mot många andra, men det var helt ok. Efter jobbet hade jag date med Erik, Agnes var hos mormor och morfar på Muskö. Det var super med en kväll på tu man hand på stan. Först var vi på bio (första gången på ca 2 år) och såg "Män som hatar kvinnor". Vi tyckte den var riktigt bra, annars är man ju lätt kritisk när man har läst boken. Efter bion gick vi och åt underbart god mat på Rolfs Kök. Jag fick en enorm portion och trodde jag skulle spricka, Erik fick hjälpa till lite, trots det fick jag på något mystiskt sätt plats med dessert.. Restaurangen blev vår nya favvo, precis som vi vill ha det med avslappnad atmosfär och riktigt god mat. Tyvärr jobbade inte kusin Daniel, men det gick ju bra ändå. :)

I lördags var vi först på samfällighetföreningens årsmöte innan vi åkte ut till Muskö och slappade. Vi stannade över natten och när vi kom hem i söndags kom Linda och hälsade på. Det var mysigt, det var så längesen vi sågs.

2 kommentarer:

Jane sa...

Dejter på tu man hand blir snart ett gift..tänk vi har en treåring som är lätt att lämna bort och relativt stor frihet..kan ni fatta att vi snart är tillbaka på ruta 1 igen!?

Anonym sa...

Nu var det länge sedan du skrev...