måndag, januari 05, 2009

Första arbetsdagen

Idag har jag jobbat. Mysko. Det gick hursomhelst jättebra. Förmiddagen gick åt till genomgång av företagets struktur och lite annat, men efter lunch var jag igång och jobbade. Det verkar vara hur mycket som helst att göra så jag kommer nog ha fullt upp.. Det var väldigt ovant att sitta stilla och titta på en datorskärm hela dagen, jag blev helt slut. På väg till tåget hann jag smita in på H&M och shoppa lite..

Det var som sagt en bra dag och jag tror det här jobbet är riktigt roligt. Det enda tråkiga var att lillstumpan redan sov när jag kom hemkörande med punton.

2 kommentarer:

Martina sa...

Lycka till med jobbet! Hoppas att den pappaledige hade en bra första dag på sitt nya "jobb"!

Miss Agda sa...

Kul att höra att första dagen gick bra! Lycka till med allt nu! Kram M