tisdag, augusti 28, 2012

Sjutton också

Under semesterns frossa lyckades jag lägga på mig 2 kilo, och jag var inte direkt lätt som en fjäder innan.

Så, för två veckor sedan började jag tänka lite mer på vad jag stoppar i mig + att jag börjat röra på mig regelbundet igen. Jag har vägt mig varje morgon och antecknat i mitt lilla block.

I vanliga fall när jag gör en sån här förändring så brukar jag gå ner ganska fort i vikt i början. Men inte den här gången inte.

Total viktminskning från start till idag -0,1 kg.

Skillnad mellan maxvikt och lägsta vikt under dessa två veckor är 1,2 kilo. Så jag har pendlat lite upp och ner.

Jag har vägt som mest på måndagar/tisdagar för att sedan gå ner succesivt och vägt som minst på fredagar/lördagar. Innan det börjat ticka uppåt igen..

Intressant? Jag fortsätter med statistiken. :)

Inga kommentarer: