söndag, augusti 26, 2012

Fullspäckad helg

 I fredags var vi som sagt på Tanja och Johannes bröllop, och vilket lyckat bröllop sen! Otroligt vackert brudpar, härliga gäster, god mat och en rolig fest!


Morgonen därpå släpade vi oss upp hyfsat tidigt för att hämta barnen, sedan var det bland annat barnkalas, gräsklippning och en springrunda för Erik innan vi åkte till vännerna på Herrö på middag. Trevligt som vanligt, men jag var tröttare än  vanligt.. Väldigt god mat!

Idag var det min tur att röra på mig, efter frukost tog jag en rask långpromenad i småregnet. Resten av dagen har regnet vräkt ner och åskovädret var riktigt nära oss. Vår dimmer i badrummet gick sönder, så nu är det rätt mörkt därinne... Trots regnet har Erik lyckats vara ute och jobba en del. Själv har jag hållit mig inne, röjt, tvättat och pysslat med barnen.

Inga kommentarer: