fredag, december 02, 2011

Fullt upp

Den här veckan har varit väldigt intensiv, vi här haft fullt upp från morgon till kväll och jag har inte hunnit blogga trots att jag tänkt på det flera gånger. Nu kommer ett snabbt inlägg från mobilen, jag sitter på tåget på väg hem.

Förra helgen var verkligen toppen med både trevligt umgänge och fix hemma.

Den här helgen lär vi inte få en lugn stund. Ikväll ska Erik på möte och jag ska förbereda en del inför morgondagen. Imorrn är det barndans, barnkalas och middagsgäster på schemat. Erik ska iväg på en annan middag, så det blir jag och kidsen som får styra upp vår bjudning. På söndag har Agnes dansuppvisning och efter den tror jag att mor och far kommer över. Någon söndagsmiddag är inte planerad, så vi får se om vi hinner förbi någon mataffär.. :)

Hoppas Agnes får ett lyckat kalas, hon har laddat så länge och igår sa hon "nu är det inte långt kvar till lördag!". Sötskruttan. Det kommer sex små tjejer, så med våra egna blir det åtta barn. Det känns lagom, fler kunde ha blivit lite mycket.

Nu ska jag hem och inspektera om huset är rent och fint!

Trevlig helg!

Inga kommentarer: