torsdag, juli 03, 2008

Lunchdate + tv4

Idag har jag och Agnes varit på lunchdate med Tanja. Vi var på Åhléns, jättegod mat och barnvänligt. När Tanja återvände till arbetet trängdes jag och Agnes lite i några butiker med turisterna.

När vi senare på eftermiddagen strosade på Sturegatan i Sumpan i godan ro kom det en tjej och frågade om jag är drabbad av den höjda räntan på bolån. Vi stod och diskuterade detta en stund när hon plötsligt frågade om vi kunde ta om det från början och filma samtidigt. Nej tack. Hon var tydligen från tv4 och ville jättegärna att jag skulle vara med i deras program. Hade de filmat från början hade det nog inte varit någon fara, men att rabbla allt en gång till kändes bisarrt. Jag fick flaschbacks från när jag jobbade på Upp&Ner och blev tvingad att vara med i RixFM mot min vilja.

Inga kommentarer: