tisdag, april 01, 2008

Dagens äventyr

I förmiddags hade vi visning av vår lägenhet, det kom hela 2 personer av 30 inbjudna. Där ser man, folk verkar inte vara så intresserade av att få lägenhet. Det var kanske en dum tid, men ändå. En kille kom i och för sig redan igårkväll, det tyckte jag var lite fräckt, men jag kunde inte med att säga att han inte fick komma in när han stod utanför dörren.

På eftermiddagen var jag och Agnes hos sjukgymnasten för första gången. Nu har vi fått några övningar vi ska göra flera gånger om dagen. Vi kom iväg senare än planerat när vi skulle dit, sedan var det kö på Essingeleden pga sprängningar vid Eugeniatunneln och dessutom var det fullt i parkeringsgaraget när vi kom fram. Jag var extremt stressad när jag letade parkeringsplats och tänkte nästan ge upp när det tillslut gick att komma in i garaget. Trots allt detta blev vi bara fem minuter försenade, men jag var ganska uppjagad.

Nu ska vi bada!

Inga kommentarer: