fredag, januari 11, 2008

Tremånaderskolik

Efter ett antal skrikiga kvällar och nätter så börjar vi misstänka att Agnes har kolik. Vi (Erik) läste på lite igår och alla symptom stämmer in på henne. Hon skriker, drar ihop kroppen, verkar ha ont i magen, äter glupskt, knyter händerna, kräks mer än tidigare och vill att vi går runt och bär på henne. Säkra kan vi ju inte vara men jag tycker det verkar tyda på det.

Igår försökte vi gå och lägga oss strax efter kl 22, men jag fick bara sova två timmar mellan kl 2.30 och 4.30. Jag lyckades även slumra lite mellan kl 6 och 8 imorse, men dels var jag nog övertrött och dels så knorrade Agnes i sin vagga så det gick inte så bra. Jag är med andra ord lite småseg idag. Skönt att det är helg nu så att Erik kan avlasta mig lite på nätterna om det fortsätter så här.

Inga kommentarer: